Glaaaad tjej!

Halloo här kommer dagens update, är på riktigt gott humör(y)
Började dagen med att vakma upp hos fina Lollo, vi hade det allmänt mysigt som vanligt och pratade om allt mellan himmel och jord..
Senare på eftermiddagen så drog jag, mamma och Karla till centrum för att köpa lite underkläder ifrån twilfit.
Blev 2 bh:ar och ett par trosor, tack mamma är supernöjd!
Efter minishoppingen och inköp av dagens middag(tacos) så kom jag hem och har suttit framför datan sen dess istort sett..
Men, som om inte dagen vore bra nog så fick jag ett superroligt sms om ett jobb nästa helg! Är såååå glad, allt flyter på så fruktansvärt bra just nu, THUMBS Up! :D

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag, nu måste jag förbereda mig inför morgondagens skola, vi hörs!


/ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0