Detaljerad Update!

Vill egentligen undvika såhär tråkiga inlägg men ni får överleva med det här, som förhoppningsvis blir den sista gången.. Jajaj, enjoy!

Torsdag:

Slutade skolan 14.45 och drog till Rådhuset för att möta upp Karla, fick nämligen äran att hjälpa henne med lite barnpassning.. Vi var kvar hos familjen tills klockan var runt 22.30-23.00 och fick åka taxi hem som den supersnälla pappan till familjen betalade, tack!

Väl hemma så somnade jag rätt omgående. :)

Fredag:

Började i skolan 12.30 och spenderade en härlig men seg dag där till 15.55, där efter stressade jag hem för att hinna med två mini läxor och sen möta upp min fina vän Tommy.

Men smart som man är så lyckades man slockna i soffan och vaknar upp en timme senare med ett antal nyinkomna sms, två utav dem kom ifrån en kär vän som behövde min hjälp/stöd.

Så jag och "personen" åkte iväg för att fixa lite saker och jag var hemma igen runt 7 för att äta.. Därefter kom jag i sällskap med "personen" äntligen iväg mot Bromma för att umgås med Tommy..

Efter att jag krossat Tommy i en basket tävling så drog vi oss hem och jag kunde äntligen slappna av i soffan( 24.30).. Det var en stressig men väldigt händelserik dag! :D Tack till er båda! <3

Lördag:

Vaknade upp ca: 11.30 och segade runt ett tag och kunde inte tänka på annat än ISLATTE med extra vanilj, hahah som tur så skulle min fina vän Sofia och supersöta Wiktoria in till stan, så i sällskap med dem så fick jag min efterlängtade islatte..


Wiktoria


Wiktoria & Sofia

Super"snygg" bild av mig..

Klockan började närma sig 18.00 och jag hade bråttom hem för att hinna i tid till min bästavän, Lollos tjejkväll (19.00).
Skulle äta, packa och göra mig iordning så kom inte till henne förrän 19.45 efter en himla stress.
Väl där så rullade kvällen och natten på, hade det superkul med mina saknade brudar, tack så jättemycket Lollo för allt, Carro och Marie ska också ha ett tack för ett trevligt sällskap! <3 Love you girls!

Dagens update får ni senare ikväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0