My day

Hej allihopa!

Kom hem för ett tag sen och har hunnit slänga i mig 5 portioner mat, samt plockat upp lite kläder osv.. Ska se till att göra klart designen till madde idag, städa rummet och plugga.. Hahah börjar nog med att städa, vill inte göra grannarna alltför arga ;) Oo juste, angående gårdagens så hade jag tyvärr ingen tid att ägna åt bloggen, var borta hela dagen o när jag kom hem var jag tvungen att börja på designen som jag nämnde innan.. Men det var väl i princip vad jag hade att säga, haft en chill dag, började med matte nationella(muntligt) o avslutade dagen med svenska lektion.. hahah tro det eller ej men det där var min skoldag, klagar inte ;)


Hey everyone!
Came home a while ago and have had time to throw in my five portions of food, and picked up clothes in my room, etc. .. I'll try to get done with the design for Madde today, clean up my room and study .. Hahah think I'll start with the cleaning, so I don't disturb the neighbors with my music in the middle of the night while I'm cleaning ;) And btw, about yesterday, I had no time to update the blog, I wasn't at home for the whole day, and when I was, I had to start on the design as I mentioned before .. Yeah that was basically what I had to say about that.. My day was soft, began with a test in Math, ended the day with a Swedish lesson .. hahah believe it or not, but that was my school day, let's say I'm not complaining;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0