Sjukling

Tjenatjena, gårdagen var superseg, mådde inte alls bra.. Har så fruktansvärt ont i halsen, kan knappt äta, andas tungt, gäspa eller prata utan att det gör ont, inte bra..!
Gick o la mig redan 9 igår för jag var så fruktansvärt trött, men jag lyckades inte somna förrän kl.24.30..
Orkade knappt hålla ögonen öppna men det gick inte ändå att somna när jag blundat i flera timmar..
Hade Matte Nationella prov idag.. Matte 1c, gick bra, hahah kändes asbra tills vi diskuterade uppgifterna på lunchen, så nu är jag lite osäker, men provet var väldigt lätt små slarvfel möjligtvis.. <3
Ska skriva ett litet inlägg om julen sen tänkte jag, heheh ska bli skoj, kommer bilder senare också! :)  <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0