Kontakt med omvärlden..

Vill börja inlägget med att tacka Felicia för hjälpen! <3

Sååå.. För er som inte har en minsta aning om vem jag är så äre bara att läsa vidare! ;)

Namn,ålder ,stad?
Hannah Melin,16, född och bosatt i stockholm.

Familj
Har skilda föräldrar vars min mamma har hittat sin livs kärlek som hon är gift med, han har två barn: Linda,17 och Jens,16. Jag har bra kontakt med dem så säger att de är mina riktiga syskon. Förutom det så har jag en storebror: Christoffer,24. Pappa bor ensam, där är jag varannan vecka(försöker iaf. men ni vet ju hur jobbigt det kan vara att flytta runt hela tiden).
Har även väldigt nära vänner som jag brukar kalla min familj, syskon osv.. Men dem för ni förmodligen veta mer om i framtiden.

Intressen:
Jag lever för mina vänner, familjen och musiken.
Vännerna
har gjort mig till den jag är idag, och är anledninden att jag finns idag!(Tror inte ja behöver säga mer än det för att ni ska förstå hur mkt de betyder)
Familjen, livets hjärta.. Jag har bra kontakt med min familj, så de finns alltid där om det är något, fast vissa saker väljer man att berätta för vännerna ist.
Musiken
Det är väl egentligen grund beskrivningen av mig, jag har sjungit sen jag kunnat prata och har en musik intresserad familj. Skriver låtar, och spelar lite piano och gitarr.
Framtidsplaner
Just nu kämpar jag mig igenom sista biten av 9an, därefter blire NV linjen på gymnasiet, efter det ytterligare 5års plugg för att bli läkare och sen 3års utbildning av specialicering på barn(barnläkare) som är mitt mål! :)Låter tungt när man ser det såhär, men under de sista 8 åren så utbildas man under arbete, så blir mer kursliknande! :)


Det var en genomgång om mig då, hoppas ni är nöjda, har ni frågor så svarar jag gärna! :)

Hugs and Kisses!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, måste bara säga att vu verkar vara en otroligt snäll och söt tjej!<3

2011-05-26 @ 21:37:18
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Snygg bild! :)

2011-05-28 @ 13:47:09
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0