Back to life

Heej hej, har äntligen kommit tillbaka på fötter, ursäkta det väldigt långa uppehållet!
Har iaf en fullspäckad helg framför mig, den startades redan igår när jag drog på fest hos min fina vän Mathilda.
Men som med alla fester så spårar det ut rejält så det slutade med att tre polisbilar rullade in på gården var av två ungdommar fått pepparspray i ansiktet av en granne i huset. Blev tyvärr inga bilder, men ska se till att fota under dagen så ni får något roligare att se på!
Ska snart få sällskap av min efterlängtade Ebba så vi ska snacka lite skit(som vanligt) hahah!:)
Men vi hörs senare då sötisar! <3

Kommentarer
Postat av: frida

Gud vad roligt ! har verkligen saknat dig<3!

jo det är fin fint själv ?

2011-11-19 @ 14:10:15
URL: http://horsefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0