Min vän- Ebba Axlund


Så söt liten brud!!! <3



Den här tjejen är en av mina absolut bästa vänner, har känt henne sen 6års om jag inte minns fel, men vi fick ingen riktig kontakt förrän några år senare då hon bytt skola.

Hon är helt otrolig och har allt man kan önska sig av en bästavän, hon är sig själv och det älskar jag! Denna vackra tjej och jag har sjuka minnen tillsammans, allt från brygg-brottning på Ängbybadet till att spåra ut totalt i köpcenter som två rent ut sagt störda människor.. Hahah men vad vore livet utan att vara udda, utan att skratta tills man får ont och inte kan andas, svaret på frågan är enkelt, det vore MENINGSLÖST!

Det är så sjukt svårt att förklara hur bra den här tjejen är, men hon betyder verkligen allt och lite till, hade aldrig klarat av mina jobbiga perioder utan henne, så tack för det gumman!

Det spelar ingen roll hur deprimerade vi än är när vi ska ses, för det slutar alltid med att man får slita sig hem, helt utmattad efter allt skratt och helt meningslösa diskussioner, vi är helt enkelt två störta människor som kan prata om de mest sjuka saker man kan tänka sig men endå vara så otroligt bra.. ;)

Älskar henne över allt annat och så ska det förbli, vi för alltid och efter det!


Ps. Ni kan väl vara lite generösa och kika in på hennes blogg, kanske häsla henne att jag älskar henne enormt? ;)

/PUSS


Kommentarer
Postat av: ebba

älskling, älskling, älskling... i give it back to you! alla ord, du är underbar! älskar dig mest bästaste vän! <3

2011-09-03 @ 16:38:31
URL: http://axlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0