Sluta bete er som svin..<3

Valde låten som kommer ifrån filmen " Jag saknar dig"
Anledningen till detta är att den handlar ju om hur man ska behandla folk, att allt kan försvinna så fort..
Det kan ta en minut sen är allt över, en person kan förvinna på några sekunder och ni beter er såhär!
jag är så jävla besviken på vissa rent ut sagt!
Jag vet, jag vet hur det är, hur det känns.. Allt går så jävla fort, sen är allt över.
Jag har varit nära att förlora så många vänner, jag har sett skräcken i vitögat..
Jag förstår verkligen inte hur man kan ha mage att sitta och mobba någon, framför allt inte via nätet!
Att lägga ut bilder och skriva saker som "ditt jävla fetto" "äckel" "gå och dö ditt jävla mongo"..
Vad tänker ni med!
Sånt här gör mig gråtfärdig, hur kan man behandla någon så illa, hur kan man leva med den skuldkänslan av att ha någons död i sina händer!
Jag är emot mobbing och kommer alltid att våga säga ifrån, jag är inte personen som backar för er falska människor som glädjer er åt att ta folks liv..
Snälla snälla snälla, ta hand om varanda, påminn varandra om hur mycket ni faktist bryr er, om hur mycket era nära betyder för er!
Sluta haka upp er på folk dåliga sidor, glädjs åt de bra sidorna istället, för det kan räcka med ett fel steg sen är allt borta, så har ni ingen chans att få era ord osagda, ingen chans att få eran handling ogjord..

Kommentarer
Postat av: Bra där gumman ! Älskar dej för den du är !

2011-09-29 @ 21:07:46
Postat av: tim

dom förstår inte vad dom håller på med ...... men du finns för mig så ja ska försöka kämpa ...... dom har fått mig att tro att livet är skit ...

2011-09-30 @ 07:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0