Vänskap- Karla Moos

Det här inlägget tillägnas åt ingen mindre än Karla Moos, som behöver alla komplimanger och uppskattning hon kan få! <3
Karla är inte bara en otroligt vacker och omtänksam tjej, utan har även sedan mer än ett år tillbaka varit min brorsas flickvän..
(Min bror Christoffer Melin och Karla Moos<3)

Jag och Karla har klickat sedan första gången vi träffades, hon var en av de första personerna jag verkligen kunnat öppna mig för, litar på henne till 120%.
Hon har alltid brytt sig om vad jag tycker, och om hur jag mår.
Det är sällan man har turen att ens egen brorsa hittar en sån fin flickvän, men det här var helt klart en fullträff.
Hon har förutom en otrolig personlighet ett utseende som få, ni ser ju själva på bilderna här över, och sen hennes klädstil på det.. Hon är som en extra stora syster för mig
Kan inte förklara hur bra den här tjejen är, om ni någon gång träffar henne så kommer ni förstå vad jag menar, är verkligen superglad över att ha henne i vår familj, älskar henne otroligt mycket!
Sen vill jag ge henne extra mycket beröm för att hon jobbar och sliter hela dagarna, förstår inte hur hon orkar..
Hon jobbar på dagis på förmiddagar och på en bar på kvällar/nätter, plus att hon är barnvakt några gånger i veckan, verkligen grymt jobbat!
Hoppas verkligen att du, Karla, förstår hur mycket du betyder för mig.
Vet att jag inte alltid har världens trevligaste attityd mot dig, men jag menar verkligen inget illa<3
Älskar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötnos,helt riktigt hon är otrolig... Kram till er båda<3

2011-09-29 @ 14:56:32
Postat av: Miss T

Sv: Tack, blir alltid glad över att höra det. Men ah, som sagt det blir svårt när man inte ser så många i omgivningen ha det, och nu har jag plattat håret under så många år. Så det blir så att man fortsätter att göra det naturligt. Man hoppas väl på att den vanan kommer att försvinna en dag.. :P

Men hur är det annars med dig då? :) <3

2011-09-29 @ 15:41:35
URL: http://justmetais.blogg.se/
Postat av: karla

Du är så underbar finaste hanna <3 <3 <3 finns så mycket jag skulle vilja skriva men jag har inte tid ( för jag jobbar ). jag ska krama sönder dig när jag kommer hem. <3 <3

2011-09-29 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0