Glad Hannah!

Åh fick nyligen veta att jag ska till Frankrike i sommar, det är ett musik, foto, dans..hahah estetiskt arrangemang, kan man väl säga! Ska bli sjukt jävla kul, har varit där en gång tidigare, men det var ju ett par år sedan ;)
Ska vara där i 10 dagar, minns inte vad stället hette men åååh vad kul! Min brorsa som fixade det så TACK underbara lillebror! <3
Åker dit med honom och några grabbar jag känner, sen är det ett flertal ifrån min kommun som också ska med..
Vad tycker ni om att resa, favoritställe, drömställe? Vissa har kanske aldrig varit utanför sveriges gränser. Är ni kanske flygrädda? :)
Tell me! :D
Personligen har jag rest massooor! Har varit i 17 olika länder, varav min första resa var till Spanien, då var jag 5månader gammal, så det är inget jag minns hahah.. Har varit i vissa länder flera gånger, grekland har jag varit i många gånger t.ex... Det är många resor för att vara 17 år gammal, o fler blir det! ;)

Puss på er mina underbaringar!

Kommentarer
Postat av: SANDRA DAGH

Jag älskar att resa, har dock inte varit utomlands så jättemånga gånger än. Ska i alla fall bli utbytesstudent i USA sen.. så jag ska nog kunna spara mig till dess haha :D



Men tack! :)

2012-04-17 @ 19:49:23
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0