Natti!

Tjenare tjenare!
Jag har haft fullt upp med att svara på kommentarer och förbereda lite inför imorgon, så tiden har fått gå till det istället för bloggningen idag!
Har också tvättat och fixat med mina kläder idag, gud vilket intressant inlägg känner jag..
Hahah nej men det har inte hänt så mycket, back to school idag, usch på det, men men utbildningen är min framtid så för väl palla mig igenom detta.. Bara 9 veckor kvar till sommarlov! Yippey! :D
Nu tänkte jag bara tipsa er om min underbara vän Max, han och hans söta kompis Amanda har gjort en cover på Some die young, de har bara släppt teasern än så länge, men helt klart värt att lyssna så ni kan längta efter hela covern, precis som jag ;)
Max är en av de mest begåvade killarna jag vet inom musiken, gosh hahah har gråtit flera gånger när han spelat gitarr, men sen är jag ju lite wierd också..hehe..
aja here you go ;*
GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0