Just nu.. true friendship

Är världens lyckligaste, satt och pluggade biologi.. Samtidigt chattade jag med Jocke, han säger att han är med William(min bästavän).. Jag blir lite skeptisk men ber jocke hälsa att Wille ska smsa mig.. Bara några sekunder senare ringer min mobil, samtalet är ifrån jocke och jag hör en bekant röst:
- Hej hannah, va göööru?
Trodde det var jocke så jag svarade lite osäkert
-Öhm, pluggar.. hahah skrev ju det precis xd
Då hör jag att det är Willes röst..
-Jaha vad bra, för det är Wille!
Ni anar inte lyckan som exploderade inom mig... jag fick bara fram ett litet " OOH MY GOD" sen började jag störtgråta.. hahah jag la på och ringde upp nån minut senare..
För er som inte vet vem Wille är så kan jag avslöja att han är min bästavän, en "bror" om jag säger så. Wille flyttade till Thailand för drygt ett år sen, och jag kan inte beskriva saknaden jag haft.. Jag visste att han skulle komma hem idag, men min reaktion på hans röst var verkligen oväntad..!
Ska träffa honom på Söndag, hahah får se till att ha vattenfast mascara tills dess ;) Nej men helt sjukt hur mycket ens vänner faktist kan betyda, helt sjukt! Lättnaden över att veta att han var hemma i Sverige igen, det är obeskrivligt, hahah är fortfarande helt skakis..
Jag älskar dig William! <3
Nu ska jag gå och lägga mig, börjar inte förrän 12.30 imorn men ska till frisören och klippa + slinga håret så blir att gå upp tidigt!
Efter skolan ska jag träffa finisen Isac, och senare på kvällen blir det bästishäng med frugan! <3
Ha det så bra allihopa, sjukt roligt att statistiken har gått upp så mycket på så få dagar, tack tack tack!
Lite bilder från weheartit..!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Alina

sv: tack :)

2012-03-23 @ 04:25:37
URL: http://oncelikethis.blogg.se/
Postat av: Denice

Sv: Tack! :)

Jag gillar inte rosa barbie bloggar så vårst mycket^^

2012-03-23 @ 07:44:31
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/
Postat av: Denice

Sv: Tack! :)

Jag gillar inte rosa barbie bloggar så vårst mycket^^



haha jag skrev fel blogg :P

2012-03-23 @ 07:45:09
URL: http://deniceandersson.devote.se/
Postat av: yasmin

elsker headerne din ! så fin

2012-03-23 @ 17:50:51
URL: http://mistercrap.blogg.no
Postat av: Stinuuz

Sv: Jajemen,det e klart! :D Till helgen så ska jag dra till Kläppen och se på Salomon Jib Academy finalen och även åka lite i parken :) Själv då?

2012-03-23 @ 20:59:16
URL: http://stinuuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0