Skidresan

Halloj, har inte hunnit med bloggen drog som sagt var iväg på en skidresa till Romme! Var väldigt kul om man tänker på de negativa förutsättningarna vi hade, förtjänar cred för att jag och Sara lyckades hinna med packning, frukost och att göra oss i ordning på 20 min imorse, haha! Vill även nämna att jag var fruktansvärt trött 05.20 på morgonen, det var något mamma kunde konstatera när hon hittade skinkosten i tee-skåpet, hahah flitigt gjort att ställa den där;)
Nu är jag iaf grymt trött och ska sova, har blivit svullen på mina vrister(eller långt ner på smalbenen kanske jag ska säga) hmm, aja men vi hörs imorgon, PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan vilken fin blogg du har jag undrar om du vill gästblogga på min blogg eller jag på din?! :)

2012-03-27 @ 22:02:35
URL: http://amandaaajohansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0