Mina vänner- Sofia

Tänkte börja presentera mina närmsta vänner, så ni kan ha någon aning om vilka personer det är som finns bakom alla namn som kommer att dyka upp här i bloggen.. Kan även vara kul att veta lite om bakrunden till dagens relation

Den första personen värd att nämna är..

Sofia, hon har varit min bästavän sen dagis om jag tänker efter..
Vi valde dock olika grundskolor så vi hade ca 3 år utan någon vidare kontakt , men sen helt plötsligt ringer tjejen mig och säger att hon gör slut! Jaha, tänker jag, vill hon inte vara min vän längre eller vadå?
Hon börjar skratta och berättar om en händelse när hon och jag gifte oss på dagis, själv hade jag helt glömt bort det men hon hade av någon anledning kommit på det och kände helt enkelt för att skilja sig, hahah.

Ni hör ju själva hur sjukt det låter, och då är den här ändå bara en av miljontals vrickade händelser.. Men det är sånna saker som visar hur nära man står, Sofia är en person man verkligen vågar vara sig själv med, hon dömmer en inte, man får vara den man är, tycka som man vill osv. Det är så otroligt skönt att ha en som henne när något jobbigt har hänt, eller när man bara vill släppa ut all glädje och skratta tills man inte kan andas, hon är en vän som stannar i vått och torrt.. <3

Som om inte det var nog så är hon otroligt vacker och söt(som ni ser), ni kan ju tänka er hur "snygg" man känner sig bredvid henne.. Menmen, jag skulle behöva skriva en hel bok för att förklara hur underbar den här tjejen är, bästavän, syster och fru(ingen incest här inte) haha.

Älskar dig otroligt gumman, du har ett hjärta av guld! <3


Kommentarer
Postat av: karla

hoppas jag får en fin presentation oxå

2011-08-23 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0