Min vän- Länkbyte- Pontus Adman

Tjenare tjenare, kör på ett länkbyte med min supersnygga bästavän Pontus.
Han har en nystartad träningsblogg som verkligen är superbra, menar det verkligen!
tjejer: Vill ni se en snygg kille så kolla in sidan, ni blir inte besvikna, tro mig.
Vore ju suveränt om ni spred vidare bloggen till eventuella bröder eller till era killkompisar! ;)

Killar
: Är ni intresserade av träning och vill ha lite tips, har eventuella frågor så är det rätt sida för er!

Förutom att han har en grym blogg sä är han som tidigare nämnt min bästavän, han är en sjukt fin vän som man kan lita på till 100%.. Det var även han som var min bal-partner, och det kunde inte varit någon bättre:)
Han är som en bror, verkligen asso, vi är så nära att vi kan snacka om allt tillsammans, dela vad som helst med varandra osv..
En person som betyder så jävla mycket, han  är en stor anledning till att jag är den jag är idag och det är jag tacksam över.
Älskar dig Bästavän, nu och föralltid<3


Så här såg vi ut när vi gick mot röda mattan på skolbalen, snygga eller vad? ;)

/PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA LMFAO

2011-09-08 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0