Kritik och beröm!

Vill börja med att säga att jag är besviken på er.. tragiskt, jag vet, men så är det..
Tycker att MINST 10 personer borde orka kommentera något av 60st,
och att samma antal borde orka trycka på "följ bloggen" för det är som sagt var minst 60 personer som läser varje dag och statistiken blir bara högre och högre, så skärpning!

Men till det possetiva, tack så jättemycket för att ni trots allt är trogna läsare och fortsätter klicka er in på min blogg, det är verkligen superkul, hoppas det fortsätter såhär och att ni kan tvinga er själva att lägga ner en minut extra åt att kommentera, berätta vad NI tycker osv..

Menmen, nu ska jag iaf gå och lägga mig, har en tävling att vinna imorgon mot skolans 1:or som jag inte får komma otaggad till med tanke på vilken vinnarskalle jag är.. Hahah godnatt på er, vi hörs imorn, troligtvis efter skolan!
/ PUSS

Kommentarer
Postat av: karla

godnatt pussgurka

2011-08-23 @ 23:09:04
Postat av: andreas hammarström

aa vad ska man säga Hannah lycka till med bloggen i fortsättningen <3

2011-08-25 @ 00:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0