Breaking Dawn..?

Hej finisar, eller ja godmorgon för min del ^^
Igår kom ju som sagt var Ebba hit, efter det så mötte jag upp tjejerna + lite nya brudar och drog in till stan.        Vi åt supergod mat och personalen var verkligen jättetrevlig(Y) sedan blev det dags för oss att dra oss mot bion, breaking dawn. Jag måste säga att den slog mina förväntningar, jag är inte alls någon twilight älskare, men den här filmen var faktist bra!
Efter bion så drog jag direkt hem till min efterlängtade och fina vän Niclas, vi kollade på nån random film, hahah jag fattade inte mycket av den om jag säger så.. Menmen, vid tolv drog jag hem och var jättetrött, trots det så somna jag inte förrän 2 tror jag..
Men det var supertrevligt hela dagen, tack så jättemycket alla ni som hjälpte till att göra den så bra!

Blev dessvärre inte mycket till bilder från min sida, I'm sorry.. men någon lyckades jag ta iaf! :)


Dessa tre bilder är på mig och suuupersnygga Carro, min fina tjej som jag känt i 10år <3


Kommentarer
Postat av: Denise

sv; tack så mkt :D

2011-11-20 @ 13:19:41
URL: http://www.niiisan.myshowroom.se
Postat av: Frida :)

fina ;)<3

2011-11-20 @ 16:30:01
URL: http://horsefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0