Paniken är över, andas.

Tjaah! Har precis suttit och panikpluggat, hade glömt att lämna in en uppgift i idrotten, så kommer att få frånvaro ifrån en lektion "/ Menmen, shit happens, nu är den iaf gjord och misstaget ska inte få upprepas!

Nu tänkte jag kolla runt på lite höstkläder, kanske göra ett collage?
Jaja vi får se hur det blir med den saken :)

Var ju som tidiagre nämnt med Mathilda idag, var gryymt kul att få träffa henne igen, se vart hon bor osv, det ska upprepas kan jag ju säga! Får se till att ta upp alla gamla kontakter som jag så länge lovat träffa nu, usch så svårt med allt plugg! Hahah men nu ska jag fortsätta med mitt, ha det bäst mina underbara läsare! <3

Kommentarer
Postat av: Viktorija

Sv: Lagt till dig! Hoppas du inte är en sån som tar bort efter ett tag ;)

2011-10-09 @ 21:26:23
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0