This made my day!

Måste bara säga att jag är såå otroligt glad över att se hur vettiga och äkta personer det finns här i världen.
Läste precis en blogg som handlade om att älska sin kropp precis som den är, men även att lära sig att se det vackra hos andra kroppar, skitbra! Jag älskar när folk uppmuntrar andra till att våga vara sig själva, och att gilla det!
Har som jag sa tidigare dragit ut med fina Sofia, hennes lillasyster var jätteduktig på basket!
Bäst om ni frågar mig, fattar inte hur man kan ha så bra bollkontroll när man är så ung! :O
Jag håller på och skriver om ytterligare en av mina underbara vänner, men just pga att de är så otroliga människor så tar det tid att kunna skriva och formulera sig på rätt sätt så ni kan förstå hur bra de är!
Men imorn så ska det upp här på bloggen, så håll ut!
/PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0