Germany readers

Jag har tyska läsare!
Hahah ville bara berätta att jag tycker det är superkul när folk ifrån andra länder läser min blogg, känns lite häftigt! ;) Ni få jättegärna länka min blogg till folk i andra länder om ni känner folk där eller om ni själva kommer ifrån ett annat land!
Det är dock lite synd om de som sitter och översätter allt på googletranslate, men det får funka!
Ville bara säga det och att om ni har några frågor eller så så får ni gärna kontakta mig via min Mail: [email protected] håller koll på den 24/7 så där får ni garanterat ett svar! Vore även superkul om ni kunde komma med lite smarta tips på vad jag kan skriva om, alternativt förbättra med bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0