Im in Love

Ni som känner mig vet förmodligen hur beroende jag är av högklackade skor, det är iofs inte så konstigt med tanke på hur kort jag är^^ hahah kan inte påstå att jag har lyckats varva ner på beroendet, framförallt inte efter jag såg dessa underbaringar! Verkligen grymt snygga färger, ååh är så kär, dessa ska jag ha, supersnyggt till sommarn! Har letat efter något i den här stilen i flera månader. Har dock inte bestämt mig vilken färg jag vill ha än, blått är min favoritfärg men rosa blir ju supersnyggt till solbrända ben, usch på beslutångest! Hahah kommer sluta med att jag får köpa båda två.. Rekommenderar er iaf att besöka www.have2have.se , de har verkligen sjuuukt fina skor lovar er! Nu måste jag återgå till mitt plugg, naturare borde på pris i längt uthållighet... hahah ha det bäst! puss


Stövlett Ashley3Skoletter, Ashley3
Bilderna tagna härifrån!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh ja gillar sidan! Jättesöta saker juuuu : D tack för att du länka den! : DDDD <3

2012-03-29 @ 17:15:01
Postat av: Josefina Christoffersson

Båda två var ju jätte snygga :))

2012-03-30 @ 18:26:34
URL: http://millionmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0